Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Fogzás

2008.07.17. 08:14 - LILIOM

Hát, elérkeztek a nyűgösebb éjszakák... ma óránként felsírtam éjjel...anya épp visszaaludt mindig, mire újra fel kellett ébrednie, hasonlóan apának, aki hősiesen járkált a két szoba között... olyan nyűgös voltam, hogy megint ettem éjjel, mert nem tudtam máshogy visszaaludni. Anya reméli, hogy néhány napon belül kibújik a fogacska felül...

Amúgy tegnap lemért a mérlegen ruha nélkül és képzeljétek, milyen nagyfiú vagyok már: 9800 gramm!!! Megnyúltam és nőttem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr60572032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása