Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Ma vagyok 9 hónapos!!!

2008.07.16. 08:40 - LILIOM

Jelentem, ma vagyok 9 hónapos. Igazi nagyfiú. A napjaimat mostanában mászással, mindenhol-felállással, berregéssel és alvással-evéssel töltöm.

És készülődik kibújni a felső fogam is. Már nagyon dudorodik és látni is az ínyemen keresztül. Sajnos most néhány nyűgösebb éjszaka következik...

Pedig anya épp le akarta írni, hogy kétszer egymás után is átaludtam az éjszakát! Na mit szóltok? Este fél 9-kor lefeküdtem és fél 7-ig aludtam, majd egy kis evést követően még visszaaludtam fél 9-ig. Anya annyira elszokott attól, hogy ilyen sokat aludjon egyhuzamban, hogy teljesen elaludta a gerincét :))

Mostanában már rázom a csörgőket és csapkodok a kanalakkal. És kezdem felfedezni a lakást. Anya elpakolta előlem a számítógépet, így sajnos többé már nem tudom az USB kábelt kirángatni, beleköpködni, és a gépet menet közben laza mozdulattal kikapcsolni :(

A nagy esők és a reggeli borult égbolt segítenek tovább aludni. NIncs olyan meleg...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr91570459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása