Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Strand, étterem

2008.07.13. 12:20 - LILIOM

Címkék: margitsziget

Szombaton elmenekültünk a kánikula elől a margitszigeti strandra. Anya rávette apát valahogy... háát, rengetegen voltak, tömegnyomor, hőség... Nekem jó volt, miután anya bekent naptejjel, felkaptuk az új úszógumim, és bementünk a pancsimedencébe. Kellemes volt a víz, ugráltunk anyával fel-le :))

Aztán a szigeten sétáltunk, én többször is elaludtam a hűs fák alatt.

Aztán hirtelen felindulásból beültünk egy duna-parti étterembe, annak is a teraszára, ahonnan szépen látszódtak a hullámok és a hajók. Előétel: keksz vízzel, néhány kanál szilvapüré. Főétel: anya és apa tányérjáról hasábburgonyák, illetve még egy kis keksz és paradicsom. Nagyon szépen viselkedtem, pedig már fáradt voltam.

Hazaértünk és gyorsan lefürödtem.

Már szinte minden fogódzkodónál fel tudok ám állni!!! És lassacskán oldalazok is, igen bizonytalan léptekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr13565941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása