Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

SZabadságforrás

2008.07.10. 15:35 - LILIOM

Címkék: kirándulás kisbarátok

Tegnap kalandos napunk volt. Reggel Boldizsárral együtt kiutaztunk Szabadságforrásra, ahol épp lányhét van. Egész nap kint maradtunk a friss levegőn, sok kedves lány társaságában. Kint találkoztunk Barnabással is, így teljes lett a klán :) Boldizsár 6 és fél, Barnabás 10 és fél én pedig majdnem 9 hónapos vagyok. Szerencsére tudtam aludni is, egyszer a lakókocsiban, egyszer pedig Barna babakocsijában. Anya nagyon élvezte, hogy kint lehet a forrásnál, csinált Mártival egy metamorfózis tesztet, és meghallgatta A. Emő beszámolóját is, és sétált velem a patakmeder mellett, hallgatva az erdő csendjét. Szép, békés hely...

Kölcsönvettem az etetőszékét is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán pedig Boldizsárral játszottam a fűben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mostanában esténként ilyen szép szivárványokat nézünk az ablakból:

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr44562373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása