Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Dédi

2008.07.06. 20:54 - LILIOM

Címkék: nyár wekerle

Ma Kispesten jártunk a hátihordóval - a metrón igencsak néztek bennünket :)

Délelőtt az emeleten 2 órát aludtam, aztán a kertben játszottam nagypapával, meg a szitával, míg anya és apa dartszozott, és tollasozott. Még a lavórba is beültem, és láttam nagypapa kóbor ékszerteknősét, aki hívatlanul beköltözött a kerti tóba. Igen gyorsan tud teperni a fűben :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán átjött a dédi, és megcsodáltam a háromkerekűjét, meg a sebváltóját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr19556179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katimama 2008.07.10. 19:01:26

Bendebaba

Te állsz én ülök a tudásod láttán. Csak így tovább.Minden nap gyönyörködöm benned,biztos Anyukád és Apukád is,ezt teszi.
További sikereket. Katidédi.


süti beállítások módosítása