Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Állok

2008.07.05. 21:16 - LILIOM

Címkék: mozgásfejlődés páty

Ma kint jártunk Pátyon, a telken. Norbi lenyírta a füvet, én pedig egy pokrócon üldögéltem, nem mertem lemászni róla a fűbe :) Illetve elindultam, de amint a tenyerem a hűvös füvet érintette, visszavonulót fújtam.

Nagyon jót játszottam nagymamával és Beával is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos a gépből kifogyott az elem, úgyhogy nem sok kép készült :(

Anya és apa elvitt engem egy kis kirándulásra, megmásztunk egy dombot, ahonnan szép kilátás nyílt Biatorbágyra. Felavattuk a keresztelőmre kapott hátihordozót, és nagyon jól bevált. Igaz, a súlyomon nem könnyít, de legalább elég jól elosztja azt, és kényelmes, még anya is vitt egy jó darabon. Minden lépésnél nyögtem egyet, szolidarítva szüleimmel :) A visszaúton el is szundítottam...

Hazafelé az autóban nagymamának nagyon tetszett, ahogy kacagok - anyával huncutkodtunk.

Itthon találtunk bennem egy csúnya kullancsot. Anya kiszedte csipesszel - én meg úgy üvöltöttem, mintha fájt volna - inkább az zavart, hogy apa lefogott.

Ennek örömére este új mutatvánnyal kápráztattam el szüleim: Felálltam a kiságyamban, egymás után kb. 8x. Sőt, mikor azt hitték, végre elaludtam, felkeltem, és állva hisztiztem az ágy végében :))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr96554979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi · http://hajnalmisi.freeblog.hu 2008.07.06. 19:57:11

Szóhoz sem jutok... :) Nagyon ügyes vagy!


süti beállítások módosítása