Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Medencézés Boldizsáréknál

2008.07.03. 13:24 - LILIOM

Címkék: kisbarátok

Tegnap elautóztunk Imrére Zsuzskáékhoz. Kár, hogy többé már nem alszom el olyan könnyen (ha egyáltalán sikerül) az autóban. Barátkoztunk Boldizsárral, majd én elvonultam a hűvös szobába alukálni kisbarátom ágyában. Másfél órát durmoltam. Az ő ágyában alacsonyabbak még a rácsok, anya fél is, hogy ha felébredek, fejest ugrok belőle. Ebéd után a kertben medencéztünk Boldival,amit mindketten nagyon élveztünk. Aztán én nagyon elfáradtam és a végén mindketten üvöltöttünk egy sort a béke kedvéért :) Hazafelé beugrottunk nagypapáékhoz. Itt is aludtam kicsit - és hazafelé anya nagy örömére végig üvöltöttem a menetiránynak háttal néző ülésemben. Azért összességében igen jó nap volt :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr79551179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása