Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Kirándulás a Hármashatár-hegyen

2008.06.22. 08:16 - LILIOM

Címkék: nyár kirándulás kisbarátok

 

Ma anyáékkal és barátaikkal egy nagyot túráztunk. Igazi nagy meleg volt, de az erdőben meglepően kellemes volt az idő. Először az Árpád-kilátóhoz másztunk fel. A két apuka tolt engem és Misit a háromkerekű terep-kocsikban (hű, de jó, hogy megvettük), az anyukák utánunk. Én el is aludtam a zötykölődésben. A kilátóban kellemes hűvös volt, megálltunk eszegetni. Aztán felriadtam valamire, és utána egész túrán fent voltam, néha nyűgösen, néha jókedvűen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Anya vitt a nyakában is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A kilátót elhagyva elindultunk a Hármashatár-hegy felé. Az út elég hamar meredekké vált, és a földből kiálló kőzetek miatt én apa karján tettem meg az utat, míg anya próbálta feltolni a kocsim. Mindketten jól leizzadtak...

Végül felértünk és csodálatos panoráma fogadott minket. Én is jól viseltem a dolgot, pedig tűzött a nap. Lefelé menet az út mellett Misivel kaptunk anyatejet is, majd közelebbről is megismerkedtünk:) Azt hiszem, tetszett neki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mikor hazaértünk, nagypapáék már vártak engem... anya és apa gyorsan lefürdött és elrohantak a Westend tetejére a Soul&Gospel fesztiválra zenét hallgatni. Apa utána Gábor legénybúcsújára ment, anya pedig hazajött hozzám. Hősiesen megvártam (anya ennek annyira nem örült), és csak akkor aludtam el végképp, mikor megetetett és elaltatott e fárasztó nap után.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr85533097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi · http://hajnalmisi.freeblog.hu 2008.06.23. 11:22:25

Szia Bende!

Jó kis nap volt, jól megdolgoztattuk a szüleinket! Örülök, hogy találkoztunk és várom a következő túrát!

Jó kúszást! Én még a hátrafordulásra gyúrok!

Misi


süti beállítások módosítása