Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Majdnem mászok

2008.06.12. 09:18 - LILIOM

Tegnap reggel elkísértem anyát a laborba, hogy ne féljen a szuritól. Amíg vért vettek tőle, én a nővérkékkel huncutkodtam. Egy néni a folyosón kedvesen beszélt hozzám, én meg szégyenlősen elbújtam a kezem mögé :)

Az SzTK-ból a Teve utcai Egészségügyi Pénztárba mentünk, ahol nagyon sokat vártunk, és én már nagyon nyűgös voltam. Mikor végre hazaértünk, arra sem ébredtem föl, hogy anya kivesz a babakocsiból és az ágyamba tesz. Nagyon kimerültem.

Apa korán hazaért. Nagyon nagy esők voltak, megnéztük az ablakból. Délelőtt itt járt a nagymamám, bemutattam neki, hogyan tudom a nyálamat fújkálni és köpködni :) Délután én látogattam meg Kati dédmamát, nagyon jót játszottam a gyűrűjével. Anya egész nap fáradtnak érezte magát, délután lepihent kicsit.

Mostanában kezdek csapkodni a karjaimmal, már nem csak a vízben. Néha a csörgőt is rázom ugyanezzel a mozdulattal. A nyelvemet kidugva köpködök, és fújkálok. Egyszer a furulyát is sikerült megfújnom. Szépen felülök már. Álmomban néha kacagok.

Ma először már majdnem másztam! Már a kezeim is előrébb tudom tenni, és néha a lábammal is sikerül. Közben azért néha lehasalok.

Így figyelem a meselemezt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja igen, és a lényeg: ma éjjel csak 4-kor hívtam anyát, egy mukk nélkül kibírtam a 8 órát :) Igaz, hogy ezek után már fél 8-kor fent voltunk, anya nem bírt visszaaltatni, és már 9 körül sűrűn ásítoztam...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr82515945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása