Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Éjszaka

2008.06.10. 17:08 - LILIOM

Címkék: alvás

Megint 12 órát aludtam éjszaka, bizony ám. Fél 9-től fél 9-ig. Közben 2-3 óra körül sírdogáltam, mert enni szerettem volna, de nem jött be senki a szobámba, csak 4 körül anya, és odaadta a cumim, így el tudtam aludni megint. Este fél 9 után csak reggel fél 6-kor ettem legközelebb, és még visszaaludtam. Anya nem nagyon tudott visszaaludni, de ez más kérdés. A lényeg, hogy alakul az éjszaka...

Lehet, hogy holnap már fel sem ébredek?

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr93513316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása