Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Hosszú éjszaka

2008.06.09. 09:50 - LILIOM

Címkék: alvás

Jó reggelt mindenkinek!

9:30 van, és én most ébredtem fel. Igaz, este is fél 10-kor feküdtem le, de csak azért, mert napközben sokat aludtam kivételesen. SZóval megvolt a 12 óra alvás. És mindez hogyan: Hát, este 8-kor ettem (nem tápszert), aztán fél 10-kor ágyba kerültem. 1-kor felkeltem enni, de nem jött senki. Ez kicsit rémisztő volt, ezért üvöltenem kellett mintegy 20 percet, közben apa néha bejött a cumimat visszaadni. Aztán valahogy megnyugodtam, és visszaaludtam. Aztán csak 4-kor kaptam enni, így kibírtam 8 órát evés nélkül. Persze a súlyom miatt ez talán meg sem kottyant. Persze mikor üvöltöttem, apa azért megkérdezte anyától: Muszáj ezt? Meg: Miért jó ez? Reggel 7-kor azért a nagy mozgolódásra felébredtem és kértem reggelit. De csodák csodája, utána könnyen visszaaludtam, és így anya korábban kelt ma, mint én. Ő ugyanis 9-nél tovább nem bírt aludni...

Holnap is ez lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr38510759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása