Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Éjszaka - tápszer

2008.06.08. 08:35 - LILIOM

Címkék: alvás kirándulás

Anyukám egyre kimerültebb - hiába...

Szegény sokszor szédeleg. Apa szerint is egy szédült nőszemély :)

Szóval döntő lépésre szánták el magukat - mindent bevetnek, hogy éjszaka alvásra bírjanak - illetve visszaalvásra. Ma este például kaptam egy kis " Jó éjszakát!" tápszert, hátha teljesen eltelít és nem ébredek föl enni. Nagyon ízlett a trutyi, behabzsoltam - persze mindezt fürdés után, kanállal - gondolhatjátok, hogy néztem ki - próbáltam anya kezéből kivenni a kanalat, és csapkodtam két kézzel magam előtt...

Anyuék megnyugodva nyugovóra tértek, nem sejtve, hogy 1-kor és fél 5-kor is üvölteni fogok anyáért.

Hát, én még nem sejtem, de kemény elhatározás született bennük...

Holnaptól rámzárják az ajtót, és este 11-től reggel 8-ig nem kapok enni, hiába üvöltök. Anyának könnyű, neki van füldugója... Hogy fogják ezt kibírni...

Azért elmondom a délelőtti programomat is: kirándulás Szabadságforráson eső előtt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr25509223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence & Móni 2008.06.08. 21:24:05

Hol lehet megtenni a téteket?
Mi a szülőknek szurkolunk!


süti beállítások módosítása