Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Fröcskölök

2008.06.07. 08:34 - LILIOM

Címkék: fürdés

Bizony-bizony, megtanultam, hogy kell pancsolni a kádban. Anyáék már kezdtek belenyugodni, hogy én már mindig csak így nyugodtan fogok üldögélni a kádban, és elmélyülten játszom a halacskáimmal...

Pár napja rájöttem, hogyan kell két kézzel ütni a vizet...azért néha meglepődöm, mikor az arcomba fröcskölök :) Keresztapámat is jól bevizeztem, és közben ki is nevettem hihi...

Fújkálok. Néha a nyelvemmel együtt. Most így kommunikálok.

Most már ugrom "térdkézlábba".

Kúszom előre és hátra is.

Ma 12 órát aludtam :))

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr12507832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi · http://hajnalmisi.freeblog.hu 2008.06.07. 12:44:12

Hej, de jó lehet ez! Én még csak azt élvezem, hogy Apa fröcskölgeti rám a vizet. De akkor mostantól figyelek, és tanulok... (A kirándulás meg jó ötlet, majd szólok Anyáéknak, hogy ne felejetsék el!)


süti beállítások módosítása