Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Felülök

2008.06.04. 16:10 - LILIOM

Címkék: mozgásfejlődés

Képzeljétek, fel tudok már ülni egyedül!

Hasonfekvésből vagy térdelésből a kezemre támaszkodva feltolom magam. És ez nem a konduktor anyukám módszeres gyakoroltatásának az eredménye, magamtól jöttem rá :)

Tegnap a földön tornásztam épp a kis matracomon (amit a járókából kaptunk ki), mikor anya odanéz, és lám, én a parkettán üldögélek :)

Ma reggel, mikor ébredés után már eleget játszottam az ágyamban, és kezdtem elég hangosan rikoltozni, anya is kikászálódott és bekukkantott hozzám. És egyedül üldögéltem a kiságyamban... Hűha, mondta anya. Akkor lassan lejjebb kell tenni a matracot az ágyban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr77503609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása