Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Kisbarátom, Barnabás

2008.06.02. 13:41 - LILIOM

Címkék: kisbarátok

Tegnap RÓzsatéren jártunk, ott volt az összes korombéli baba...

Aztán meglátogattuk kis barátomat, Barnabást, aki csak 5 héttel idősebb nálam. Mikor közös járókába kerültünk, kicsit meglepődtünk mindketten...aztán mikor Barnabás kedvesen sikongatni kezdett, én frászt kaptam és elkezdtem bömbölni... miután megnyugodtam, egy ásványvizes palackon kaptunk össze - persze csak játszottunk.

Barnabás megmutatta nekem a Lego golyóját, ami elnyerte tetszésem :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én pedig a húzogatós méhecskémmel bűvöltem el őt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr82499365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása