Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Gyermeknap 2

2008.05.26. 13:57 - LILIOM

Címkék: margitsziget

Vasárnap is a Margitszigeten töltöttük a délutánt. Én alvással kezdtem a programot: egy szép füves tisztáson letelepedtünk a pokrócra. Ébredés után ismerkedtem a fűszálakkal, virágokkal.

 

Aztán nagyot sétáltunk, majd koncertet is hallgattam (többek között Szalóki Ágit)...

 

 Aztán már nagyon fáradt voltam és hazajöttünk. Ma nem volt hőemelkedésem, jól éreztem magam. Kapok homeopátiás bogyókat a fogamra...

Egész nap gyönyörű idő volt, és nagyon jó volt hármasban heverészni a füvön :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr45488550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása