Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Gyermeknap

2008.05.24. 21:22 - LILIOM

Címkék: margitsziget hinta kisbarátok

Kaptam egy igazi hintát otthonra!!! Apa igencsak megküzdött a felfúrásával, de megérte: nagyon jó lengedezni, miközben anya főz. Még duda is van rajta.  

              

Mocorognak a felső fogaim is, de egyelőre semmi jelük.

Lesz egy harmadik unokatesóm, hurrá!!!

Ma voltunk kint a Margitszigeten gyermeknapozni. Leültünk a fűbe egy pokrócra, miközben az Alma együttest hallgattuk, én paradicsomos-burgonyás-csirkemelles pürét kanalaztam (anya egész reggel nekem főzött, bibííí). Nagyon jó volt. Aztán körbesétáltunk, ráülhettem egy kicsi gumicsikóra, amiről pont leért a lábam. Megkapaszkodtam a füleiben.

Délután barátomat, Boldizsárt látogattuk meg, aki már legalább olyan huncut, mint én. Volt tábortűz, meg sok-sok szúnyog... Petrával megint jót játszottam. Megettem két kis paradicsomot együltő helyemben, rettentően ízlett, a 2 kis fogamat bevetettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hazafelé már nagyon elfáradtam, így ma a fürdést is kihagytuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr51485848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása