Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Etetőszék, könyvtár

2008.05.20. 22:08 - LILIOM

Címkék: hinta fogak

A hétvégén megérkezett hozzánk az etetőszékem és egy járóka is. Mindkettőben szeretek játszani... A hinta továbbra is bejön, bár néha csak arra jó, hogy teljesen elkábuljak benne...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

                                                                                                               

 

  

 

Az alsó két fogam teljesen kint van, már a nénik is észreveszik a boltban, mikor szégyenlősen visszamosolygok rájuk...

Már ehetek husit is!!! Egyelőre a bébiételeket próbálgatjuk. Ízlik az összes.

Ma beiratkoztam a Szabó Ervin Könyvtárba, kaptam névre szóló olvasójegyet is :))

Este, míg fürödtem, apa és anya förcskölőset játszottak egymással, úszott a fürdőszoba, én meg csak néztem őket a kis kádamból (ezekbe meg mi ütött?)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr12479556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása