Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Iramodok

2008.05.15. 10:15 - LILIOM

Címkék: wekerle mozgásfejlődés fogak mérlegen

Annyi minden történik velünk napról-napra, hogy anya nem győzi fejben tartani. 1 hét alatt kifejlesztettem a kúszási tudományomat, csak megfelelő motiváció kell hozzá, és már nyomulok is előre... Ez még nem az a klasszikus kommandós kúszás, hanem alkartámaszra emelkedem, majd a lábaimmal gyors tempóban rúgom magam előre. Ez már megy egy ideje, a kulcsmozzanat hiányzott csak, hogy a karjaimat közben előre nyújtsam.

Tegnap ültem először bevásárló kocsiban, nagyon élveztem, a lelógó láncot próbáltam megkaparintani, anya rosszul volt tőle, hogy összetapperolom a kocsit...

A két alsó fog, jelentem, kint van, még egy pár nap, és elérik méretüket is. Kezdek kellemetlen perceket okozni anyának etetésnél néha.

2 napja reggel tovább alszom, 8-fél 9-ig. Ez jó. Nekem is és anyának is.

Magyarázok, de nagyon. Tegnap rájöttem, hogy kell fújkálni. Csak a fogamat akartam a nyelvemmel piszkálni, ez lett belőle. És mondom, hogy BA.

Anya lemért tegnap, jelentem, 9 kiló. De nem gond, mert még benne vagyok a nagy átlagban (megnéztük egy Kismama újságban, mennyit hízhatok még :)) És úgyis lemozgom, mert az már most látszik, hogy eleven gyerek leszek és nagyon érdeklődő.

Lelkesen eszem a főzelékeket, szinte minden ízlik. A napokban megkóstolhatom a husit is.

Még mindig nagy kedvencem az 1,5 literes ásványvizes palack és az újságok.

A hét elején nagymamáéknál jártam Kispesten. Nagyon szép idő volt, kint játszottam a kertben.

 

Sült sárgarépa, mmmmmmm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr15469701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása