Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Névnap, fog, metró

2008.05.07. 22:21 - LILIOM

Címkék: babakocsi

Ma volt a névnapom, ami engem túlzottan nem hatott meg, de családom nagyon kedvesen köszöntött engem, még egy sapkát is kaptam ajándékba.

Anyuval kivillamosoztunk-metróztunk Kispestre a nagyihoz, amit nagyon jól viseltem, a metrón egy szó nélkül nézelődtem. Anya kipróbálta, fel tud e emelni babakocsistul, és igazi sikerélménye lett: simán felkapta a kocsit (4,5 kg + 8,5 kg), vitt a lépcsőkön, fel a villamosra...

Ma sokat aludtam, végig kint a levegőn.

Kedves konduktor bácsi ismerősünk énekelt nekem egy rögtönzött névnapi nótát, amit heves üvöltéssel nyugtáztam.

Este apa úgy találta, hogy az alsó első fogacskám most már nemsokára kinő, már körvonalazódik :)))

Lehet, hogy ezért alszom ilyen nyugtalanul mostanában?

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr68459154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe 2008.05.08. 15:21:51

boldog névnapot bendegúz!


süti beállítások módosítása