Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Kúszom

2008.05.06. 21:31 - LILIOM

Címkék: evés mozgásfejlődés

A tegnapi napom nem sikerült túl jól, de ma mindent pótoltam.

1. Mikor anya ölében ülve számítógépeztünk, megtaláltam azt a billentyű-kombinációt, amivel az egész gépet kikapcsolhatom...

2. Délután annyira kiváncsi voltam, hogy anya hogyan pucolja a gombát mellettem a kanapén, hogy fogtam magam és odakúsztam. Persze nyögtem hozzá rendesen, és kissé féloldalasan haladtam, de odaértem :)

Aztán anya kúszatott még egy kicsit, hol a telefonért, hol a fényképezőgépért...

3. Pohárból ittam a sütőtöklémet :))

4. Megkóstoltam a paradicsomos burgonyát és jelentem, ízlett!!!

Ma kipróbáltuk a villamosozást a keresztelőmre kapott babakocsival. Anya a megállóban kivett a babakocsiból a kenguruba, a kocsit összecsukta, és így lépcsőztünk, meg szálltunk fel a villamosra. Aztán ugyanez visszafelé. Hazafelé jót aludtam a napsütésben.

    

  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr59457374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása