Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Vasárnap

2008.05.04. 10:57 - LILIOM

Ma negyed 9 -ig aludtam, ami szép teljesítmény...

Aztán voltam gyerekmisén a Boscóban, szép volt, végig csendben játszottam: megragadtam a mellettem ülő néni kardigánját, de a számig már nem jutott el a kezem. Aztán egy újságot nézegettem 20 percen át, elég jól bírta a strapát. Hazafelé végre elaludtam, mikor a Pacsirtamező úton felbukkant előbb 3 szirénázó rendőrautó, majd őket követte kb. 40 szirénázó, dudáló, tülkölő, vijjogó, sipító tűzoltóautó... anya befogta a fülem, így nem ébredtem fel :))) Biztos a majálisra mentek...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr36453071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása