Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Éccaka

2008.05.03. 13:05 - LILIOM

Címkék: evés alvás

Pénteken ebédre finom spárgapürét ettem krumplival, nagyon ízlett, kb. 230 gr-ot behabzsoltam belőle. Délután kedves barátokkal találkoztunk a Margitszigeten, és jó nagyot sétáltunk. Elég sokan voltak, nagy volt a nyüzsi, csupa érdekes dolog. Délelőtt csak 2x fél órát sikerült aludnom, és nagy ebéd után voltunk, hulla fáradt voltam, mikor elindultunk, és anyuék jóhiszeműen azt gondolták, a friss levegőn, babakocsiban majd egy jó nagyot alszom... Aha, persze... Végig nyűglődtem az utat, a végén már apa karján, lefeküdni még véletlenül sem voltam hajlandó, csak ülni. A nápolyis zacskóval 10 percre le lehetett kötni, meg anya itatott velem egy kis ízesített vizet, az is jó volt, de aztán éhes lettem, úgyhogy gyorsan hazajöttünk...

Itthon szopiztam, aztán jóleső álomba merültem :))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este kezdődött az illatozás, rotyogás, aztán fürdés után hőmérőztünk, jöttek a hurkák szép sorban (a spárga megint betett :(((

Éjjel 1 körül anyáék odavettek magukhoz az ágyba, mert annyira nyugtalanul aludtam. Így persze egyikőjük sem fért el már mellettem kényelmesen az ágyban. Apa a falhoz lapulva, lapjára állítva, vigyázállásban aludt, időnként elkapva a lábam, amikor előrefelé kúsztam le álmomban az ágyról, anya pedig mindenét elaludta, még a talpát is, és reggel fél 7-kor, amikor kipattant a szemem, kialvatlan szemekkel nézett rám.

Ma répát kaptam, az már tegnapelőtt is 2 óra alatt köszönt vissza egészben, ezzel tuti nem lesz gond ma :))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr82452139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása