Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Keresztelőm

2008.04.20. 22:00 - LILIOM

Címkék: babakocsi

Bizony-bizony, megkereszteltek, 2008. április 19-én, kicsiny családom körében, az óbudai Szalézi Templomban.

Megéreztem valamit az aznapi készülődésekből, mert a keresztelő előtt a szokásos másfél helyett csak fél órácskát aludtam. Persze mire a templomba jutottunk, én már jócskán nyűgös voltam :)

 

A szertartás során a pap bácsi többször is keresztet rajzolt a homlokomra, aminek apa és anya nagyon örültek :)

 

 

Épp kezet fogok  Péter atyával:

 

 

 

 

 

   Keresztmamám a karjaira vett, és még vízzel is megöntöztek, amin először nagyon csodálkoztam, majd egy kicsit elpityeredtem.

 

Az égő gyertya nagyon tetszett, mindenáron ki akartam venni apa kezéből.

A végére már nagyon nyűgös lettem. A nagy bömbölésnek gyönyörű énekszó vetett véget, anyu református barátai énekeltek (Csermely). A pap bácsi irigyelte is őket, hogy ők elérték azt, amit ő nem tudott: csöndben maradtam.

A szertartás alatt végig beszéltem, gurguláztam, szürcsögtem, aktív részese voltam az eseményeknek.

Aztán nagyon elfáradtam, és az új babakocsimban el is szunyókáltam. Még a hirtelen eleredő zápor sem ébresztett fel, amíg anya hazafelé tolt engem.

 

Mindenkinek köszönöm, hogy eljött, és velem együtt ünnepelt, és az ajándékoknak is nagyon örülök :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr84434598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Petya és családja · http://www.hajnalpor.tk 2008.04.20. 23:18:09

Gratulálunk! Ez igazán nagy öröm! ... még pacsit is adtál Péter atyának! Ez igen! :)


süti beállítások módosítása