Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Csak a tányér csücske :(

2008.03.21. 20:40 - LILIOM

Címkék: evés

Míg anyáék mazsolás kalácsot csipegetnek, nekem csak a tányér széle jut :((      De azért szeretem az új ízeket, és élvezettel nyálaztam össze anya tányérjának szélét :)

Apa főtt répát tartó ujjait is nagy igyekezettel húztam a szám felé, és nagyon ízlett a dolog :)) Kóstoltattak már velem almát, banánt, répát, virslit, tányért, kanalat, mindegyik ízlett. Ez meg mit jelenthet?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már legtöbbször majdnem önállóan alszom el az ágyikómban. Anya letesz a pocakomra, persze megvárja, míg már nagyon elfáradok, aztán napközben rámnyitja az ablakot, betakar, és kicsit simogatja a hátamat... a többi már az én dolgom...

Ma este pedig csak egy egész kicsit simogatta a hátam, és én egyedül elaludtam...

A tükröket nagyon szeretem, már tapicskolom is a saját képmásomat nagy igyekezettel, nyúlkálok felé, mosolygok rá, majd szégyellősen elbújok. A tükör pedig híven őrzi kis nyálas ujjacskáim nyomát.

Lassan fél éves leszek. Hogy lehet ez? Hiszen még csak most születtem!!! ANyáék egy éve húsvétkor jelentették be érkezésem a nagycsaládnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr12391496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása