Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Itt vagyunk, ragyogunk!

2008.03.07. 08:28 - LILIOM

Címkék: szuri mozgásfejlődés mérlegen

Nos, jónéhány napja nem frissítettünk... voltunk betegek is, meg Bendegúz oltást kapott, meg fáradtak vagyunk... de hamarosan lesznek új képek, kitartás!

 

Hétfőn a kispesti doktorbácsi 3 szurit adott be nekem: egyet-egyet a combjaimba, egyet pedig a vállamba.

Még mindig lelkesen szopizom, ez az egyik kedvenc elfoglaltságom. A másik pedig a játék. Mindenért nyújtom a kezem, ami a szemem elé kerül. Egyre ügyesebben fogok meg kisebb dolgokat is.

Ha nem tetszik a hason-lét, már fordulok is a hátamra. ELőbb persze egy kicsit méltatlankodom. A hátamról pedig az oldalamra fordulok.

Apa aggódik, mert 5 napja nem kakiltam semmit, csk pukizom (elég illatosakat :)) A doktorbácsi megnyugtatott minket, 6-7 napig nem kell izgulni anyatejes babánál. Márpedig én az vagyok.

Ja igen!!! A doktorbácsi lemérte a súlyom: 7600 gr. Ennyi a súlya a fél éves Barnabásnak is :))) Én pedig 4,5 hónapos vagyok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr43369370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása