Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Éjszaka

2008.02.16. 14:07 - LILIOM

Címkék: alvás

Ma hajnalban, mikor felkeltem enni, csak egy kis vizet kaptam, amit kicsit zokon vettem. Szépen rázendítettem hát a nótámra, és majdnem egy órán át zengtem teljes hangerőn, néha el-elcsitulva, de rendületlen. Végül elfáradtam, és mivel nem kaptam édes anyatejet, a cumival is beértem, és visszaaludtam. Egészen fél 8-ig hagytam szüleimet aludni. Ettől a kis közjátéktól eltekintve nyugodt volt az éjszakánk, szépen aludtam az ágyikómban, a saját szobámban.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr57341513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása