Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Doktor néni

2008.02.14. 13:12 - LILIOM

Címkék: doktornéni hascsikarás

Tegnap járt nálunk a védőnő és egy gyermekorvos is. Megnézték Bendegúzt, és ugyanarra a következtetésre jutottak egymástól függetlenül, mint én, hogy azért fáj annyira a pocija, mert evés közben túl sok levegőt nyel, és nem tudja mind kibüfizni. Emiatt pedig nem eszi meg az adagját, mert a levegő feszíti a gyomrát. Tehát nincs túletetve, sőt, egy evésre 20-30 grammal többet kéne ennie.

Abban is egyetértettek, hogy az éjszakai evést most már ki kéne hagyni, hogy teljesen kiürüljön éjszaka a pocakja, és kipihenje magát. A tegnap éjjel különösen nehéz volt, legalább 3x fent voltunk, így jól kifáradtunk napközben. Ennek eredménye volt, hogy tegnap este 8-kor, mikor Bendegúz kidőlt egy félórás üvöltés után, én is lefeküdtem. Éjfélig aludtunk, amikor megvacsorázott, és aludtunk tovább. Éjjel háromkor pedig csak 1 deci teát kapott, és szerencsére nem vette zokon, simán visszaaludt. Egészen reggel 7-ig. Ez egész jól sikerült. Próbálkozunk majd még alakítani a dolgon, tea helyett vizet fog kapni néhány napon belül.

A doktornéni azt mondta, hogy szép, egészséges, jól fejlett anyatejes baba vagyok, nem kell aggódni, és a duci babák lábfeje már csak ilyen :)) Miközben magyarázott fölöttem állva, jókat kacarásztam a kezét figyelve, és gagyarásztam neki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr29338984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása