Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Jókedvű ébredés

2008.02.08. 12:11 - LILIOM

Ma éjszaka és előző este is nagyon jó kisfiú voltam, napirend szerint éltem, ettem, büfiztem, játszottam, és kihagytam a nagy hasfájást. 11-kor ágyba bújtam, és bár éjszaka sokat nyöszörögtem, reggel fél 9-ig hagytam anyát pihenni (2 etetést, 1 pelenkázást és cumi-visszaadásokat leszámítva)...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr9331100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása