Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Apa ölében, 3 hónaposan

2008.01.16. 19:50 - LILIOM

Ma apával és anyával Óbudán jártam, ahová vasárnap költözködünk...

Festettünk kicsit és anya ablakot pucolt. Én inkább alvással töltöttem az időt.

Ma vagyok 3 hónapos!!! Már negyed éve a világon vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr65300020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe · http://punga.hu 2008.01.16. 20:49:12

további hasonlóan jó negyed éveket kívánok kedves bendegúz, legyél olyan vidám mindig, mint amilyen ma is voltál :)
p

Kiki 2008.01.18. 10:30:26

Szomszéd úr, ne nézzem már ily bizalmatlanul! :) Ahogy látom, jó kezekben van :)


süti beállítások módosítása