Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bende beszéd

2011.06.24. 23:10 - LILIOM

Címkék: beszéd

Nálunk volt békásmegyeri-nagymama. Bende kérdi tőle: Most már örökre itt maradsz?

Állandó veszekedésben vagyunk a cumi miatt. Bende egész nap a szájában tartaná. Én meg rendszeresen kiveszem onnan és eldugom. Múltkor megtalálta, és bedugta a szájába, majd kioktató hangon így szólt: Csalódott vagy, mama! Csalódott!

Ébredés után hívja Ádámot: Papa, gyeje! Tégeddel álmodtam. Azt álmodtam, hogy itt ülsz mellettem és fogod a kezem. (Így szokott elaludni)

Ül az ebédlőasztalnál. Ő a macska. Elétesszük az ételt: Ez kisegér, amit szeretek? Meg madárhús? Addig kiélesítem a karmaimat!

Rohangál egyik szobából a másikba: Nyakamig ér a boldogság, olyan boldog vagyok! Aztán fokozza: Csorog a nyál a számból, olyan boldog vagyok, futkározok örömömben!

Hőség van. A kertben Csengét locsolgatja a slaggal. Mikor megpróbáljuk leállítani, okoskodva így szól: Csengéből kifogyott a benzin, teszek bele!

Nem akar több levest enni. Erre azt mondom neki, hogy az a két kis répa igazából vörös szúnyoglárva, gyorsan egye meg őket, különben kikelnek! Erre mindkettőbe beleharap, és így szól: Leharaptam az elejét, ahol a szárnya van meg a csípője! Ez már nem fog élni!

Egyik természetfilmen láttuk, ahogy a polip visszanöveszti a karját. Itt van a belül-csontom. Én nem tudom úgy visszanöveszteni a bőrömet a csontomra, mint a polip!

A halak a tengerbe pisilnek meg a folyóba!

Ül egy kupac favonaton: Kis petéket ültetek a földbe!

Találkozott egy lánc-nélküli biciklivel. Később Petra biciklijéről beszélgetünk, amit kipróbálhat: Azon van olyan kötél, ami megfogja a pedált és a dugattyút? (lánc)

Ádám rászól a gyerekekre: "Kicsit csöndesebben!" Bende: Nem tud Csenge csöndesebben szirénázni!

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr963012616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása