Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Kirándulás az Árpád-kilátóhoz

2009.06.14. 09:32 - LILIOM

Címkék: alvás képek séta kirándulás családikép hátihordó

Pénteken apa hamar hazaért a munkából, nagyon megörültem neki. Mostanában sokkal többet igénylem, hogy játsszon velem, ha hazajön, rögtön lovacskázom a karján. Mikor elővette a hátihordót, alig vártam, hogy beletegyen. Busszal utaztunk, majd apa egy hegyoldalon kaptatott fel velem, egész a kilátóig. A sok rázkódástól mindig elkábulok :)

 

A látvány nem nagyon hatott meg engem, az épület tövében heverő kavicsok annál inkább! Anya megengedte, hogy a kőfal tetejéről lehajítsam őket a mélybe. Még nem tudok olyan nagyot dobni, de próbálkoztam.

 

Aztán tovább sétáltunk, apa látott mókusokat is. Egy padnál készítettünk családi képeket, anyáék jártak már itt 2006-ban is, akkor is fényképezkedtek.

 

 

Én kezdtem elfáradni. A szél is feltámadt és hűvös lett. Kértem anyát, hogy vigyen a karjaiban. Aztán apa átvett és el is aludtam nála. Végül anya hátán aludtam, míg fel nem szálltunk a villamosra, ami hazavitt minket.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr901183804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása